BlueDolphin

Het samenwerkingsplatform dat slim gebruik maakt
van informatie en kennis op het gebied van de bedrijfsvoering en IT

Bedrijfsprocessen binnen een organisatie zijn afhankelijk van IT. Nu zou je zeggen dat er samen wordt gewerkt om processen en IT op elkaar af te stemmen. Maar wat blijkt: in de praktijk worden processen niet optimaal ondersteund door IT en is er weinig sprake van samenwerking. Volgens onderzoeksbureau Gartner wordt tachtig procent van de storingen in applicaties nog steeds veroorzaakt door fouten bij veranderingen. Wijzigingen in IT hebben zorgen voor onbegrip op de werkvloer en andersom, als een werkproces wijzigt, heeft het effect op IT en applicaties. Processen, applicaties, data en infrastructuur zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Een gebrek aan samenhang zorgt voor een wildgroei van data en applicaties.

BlueDolphin is de SaaS oplossing die slim gebruikt maakt van informatie en kennis binnen de organisatie. Bedrijfsvoering en IT worden volledig met elkaar afgestemd in één platform. Uiteenlopende bronnen worden uitgelezen en komen samen in BlueDolphin: de centrale waarheid die organisatiebreed gedragen wordt. Zo gaan afzonderlijke silo’s samenwerken, worden vernieuwingen bijgehouden, slagen transformaties en wordt strategische verandering gepland en uitgevoerd.

Unieke Kenmerken

Automatisch

Koppelen aan bronnen en eenvoudig actualiseren

Visualisatie

Krachtige visualisaties en rapportages geven nieuwe inzichten

Kennisuitwisseling

Big data technologie ondersteunt deling van kennis tussen organisaties

Gebruikersgemak

Ondersteunt samenwerking op strategisch, tactisch én operationeel niveau

Onbeperkt

Een ongelimiteerd aantal gebruikers dankzij het eenvoudige licentiemodel

Mens, proces en systeem met elkaar verbinden

Duizenden medewerkers binnen organisaties als Gemeente Amsterdam, Unit4 en Heijmans slaan de brug tussen business en IT dankzij BlueDolphin. Gebruikers maken inzichtelijk uit welke bedrijfs- en IT-onderdelen de organisatie is opgebouwd en hoe deze onderdelen met elkaar in verband staan. Processen worden beschreven, gevisualiseerd en verbeterd. Het applicatielandschap wordt consistent in kaart gebracht, waarbij de impact van wijzigingen wordt bepaald. Applicaties worden verbonden aan mensen en processen.
Zo zien we dat het enthousiasme van onze klanten groeit naarmate het gezamenlijke gebruik van BlueDolphin binnen de organisatie toeneemt. Daar zijn we trots op. De jaarlijkse BlueDolphin gebruikersdag en referentieverhalen geven een indruk van het enthousiasme bij onze klanten.

Geïnteresseerd in BlueDolphin?

Brochure

Bekijk onze BlueDolphin Brochure met alle relevante informatie over het samenwerkingsplatform. Zijn er vragen of opmerkingen, neem vooral contact met ons op!

Demo

Benieuwd naar wat BlueDolphin kan betekenen voor jouw organisatie? Met plezier komen we vrijblijvend langs voor een demo waarin we delen over het waarom, hoe en wat rondom BlueDolphin.

Referentiebezoek

Benieuwd naar wat onze klanten zeggen over BlueDolphin? Vraag een referentiebezoek aan bij één van onze klanten om de werking van BlueDolphin in de praktijk te zien.