Customer Success Management

Door BlueDolphin te gebruiken wil je concrete waarde realiseren. Hiervoor is, naast een goed platform voor architectuur, ook governance en de werkwijze rondom het platform van cruciaal belang. BlueDolphin Customer Success Management (CSM) – tot stand gekomen door onze ervaringen bij meer dan 100 organisaties – helpt je hierbij. Het focust zich op het naar een hoger niveau tillen van governanceprocessen en helpt je bij het op de beste manier implementeren van onze verschillende use cases.

Download brochure

Jaarlijkse cycle

We meten de volwassenheid van je architectuur functie (ACMA). Daarna bepalen we de doelen en stellen we een roadmap op om use cases te implementeren.

Dedicated Customer Success Manager

Een dedicated consultant is beschikbaar voor remote support en is periodiek onsite om de implementatie te begeleiden.

Implementatie governance

Om concrete waarde te realiseren, zal jouw dedicated consultant doorlopend het gebruik en de kwaliteit van de implementatie evalueren.

Geïnteresseerd?

In de brochure kun je meer lezen over hoe CSM werkt en wat het jouw organisatie oplevert. Wil je meer weten? Neem contact met ons op om meer over CSM te leren kennen.

Download brochure