Marketing Stage

Stage Video Marketing bij ValueBlue

ValueBlue, gelegen in Utrecht, bestaat uit zo’n 30 collega’s. We zijn een jonge organisatie met vrolijk en gedreven karakter en zo in staat geweldige dingen te bereiken.Een deel van ons team is actief bij klanten, het andere deel werkt op kantoor in Utrecht. Samen hebben we één doel voor ogen: zorgen dat onze klanten nog succesvoller worden dankzij onze software en dienstverlening. We mogen organisaties als Gemeente Amsterdam, het Prinses Máxima Ziekenhuis, de Erasmus Universiteit, het Rijksmuseum en de ANWB tot onze opdrachtgevers rekenen. Om het succes van klanten te blijven vergroten zijn we op zoek naar een stagiair(e) Video Marketing; een collega die even energiek is als wij.

 

Wat ga je doen?

Het is jouw doel productvideo’s te maken voor onze softwaretool BlueDolphin. BlueDolphin is de slimme software-oplossing voor organisaties die IT in kaart willen brengen en dit vervolgens willen koppelen aan de business. Inmiddels telt BlueDolphin meer dan drieduizend eindgebruikers. Zo zijn we op zoek naar een stagiair die er met video voor gaat zorgen dat er nóg meer enthousiasme ontstaat rondom BlueDolphin. Denk aan het maken van zogenoemde 'how-to-filmpjes'. Heb je een ander geniaal idee? Kom maar op! Samen met fanatieke ontwikkelaars, consultants, marketeers, accountmanagers en support-collega's, krijg jij de kans je creativiteit maximaal in te zetten.

Samen met het marketing team maak jij een plan om beeldmateriaal op te nemen. Vervolgens neem jij de regie om, wanneer nodig samen met collega's, te komen tot video's die ervoor zorgen dat gebruikers van onze tool nog enthousiaster worden. Daarnaast krijg je de ruimte om mee te denken en werken aan uiteenlopende on- en offline marketingactiviteiten.

Jij...

  • volgt een MBO- of HBO-opleiding*; 
  • schakelt makkelijk tussen verschillende opdrachten;
  • bent communicatief vaardig, creatief en hebt oog voor mooi beeld;
  • hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een 'can-do mentaliteit';
  • kunt prima zelfstandig én in teamverband werken;
  • hebt kennis tools als: Adobe Premiere of Adobe After Effects;
  • zoekt per februari of maart 2019 een stage voor 4 of 5 dagen per week (4 á 6 maanden);

 

*Omdat we het belangrijk vinden dat je snel mee kunt draaien als teamlid, is het van belang dat je aardig thuis bent in videomarketing. De naam van je studie is voor ons minder belangrijk dan je karakter en bijdrage. Het belangrijkst is dat je jezelf herkent in deze vacature en enthousiast wordt.

Wij...

  • zorgen voor een goede stage- en (wanneer nodig) reiskostenvergoeding;
  • zijn innovatief, betrokken en waarderen het wanneer je je ideeën en mening met ons deelt;
  • zijn flexibel. Wil jij een dagje thuiswerken? Dat kan;
  • zijn goed bereikbaar met het OV;
  • bieden een werkplek met alle benodigdheden om te leren en werken;
  • zorgen voor goede begeleiding: ValueBlue is een erkend leerbedrijf;

 

Luke Dekker"ValueBlue heeft mij de kans gegeven om als marketing stagiair mee te draaien. Als lid van het team heb ik mij nooit een stagiair gevoeld. Van meetings tot het organiseren van de BlueDolphin gebruikersdag tot het maken van beslissingen over mailings; ik heb het allemaal kunnen meemaken. Dat heeft goed uitgepakt! Inmiddels ben ik een half jaar in dienst. De gedreven, slimme collega’s en een superslimme softwaretool, zorgen ervoor dat ik nog steeds veel leer.

Spreekt deze vacature en mijn verhaal je aan? Laat het ons dan weten via onderstaand contactformulier en uiteraard: als je eens met me wilt praten over mijn ervaring, neem gerust contact op. luke.dekker@valueblue.nl "

Luke Dekker

Contact

"ValueBlue is als Asterix in een klein Gallisch dorpje: we blijken in staat fantastische dingen te doen met een klein team."

Jordy

"Ken je de slogan één team één taak? Die is van de luchtmacht. Tegelijkertijd is die ook op ValueBlue van toepassing. Iedereen is vanuit zijn eigen vakgebied bezig om iedere dag het allerbeste voor onze klanten op te leveren. Dat is geweldig om te zien en al helemaal geweldig om te ervaren"

Henk