support medewerker

Omnichannel Support Medewerker / Online Customer Representative

ValueBlue

ValueBlue is de innovatieve en bijzonder gedreven organisatie achter het platform BlueDolphin. We bereiken geweldige dingen en groeien hard, zowel nationaal als internationaal. Samen hebben we één doel voor ogen: zorgen dat onze klanten nog succesvoller worden dankzij onze slimme SaaS software en dienstverlening. En daarbij is een goede en ambitieuze supportafdeling onmisbaar. We mogen zo’n 100 organisaties zoals Boskalis, NIBC, Gemeente Amsterdam, het Prinses Máxima Ziekenhuis, de Erasmus Universiteit, het Rijksmuseum en de ANWB tot onze klantenkring rekenen en daar komen dit jaar weer veel geweldige klanten bij. Om het groeiende aantal klanten te blijven voorzien van de beste service, zijn we op zoek naar een nieuwe collega community & support.

Wat ga je doen?

Groei vraagt om mankracht. Mankracht die uitdagingen niet uit de weg gaat en hoge mate van ondernemerschap in de genen heeft zitten. Je wordt mede verantwoordelijk voor onze omnichannel community en -support afdeling. De acties die voortkomen uit jouw dagelijkse ervaringen, leveren een grote bijdrage aan het ontwikkelen en verbeteren van ons supportsysteem en daarmee de totale klantervaring.

In deze rol:

  • neem je klantvragen in behandeling en verwerk je deze in het supportsysteem;
  • Ga je een belangrijke rol spelen in het verder opbouwen en optimaliseren van ons supportproces;
  • Denk je mee over beleid en vormgeving om onze klanten steeds beter van dienst te zijn;
  • Prioriteer je aanvragen op basis van belang en urgentie. Je stelt deze prioriteiten nadat je de achtergrond van de vraag analyseert bij gebruikers van onze software;
  • Brengt aanvragen, voorzien van zoveel mogelijk achtergrondinformatie, bij de juiste collega onder de aandacht;
  • Analyseer je veelvoorkomende vragen waarvoor je oplossingen vastlegt. Ook in de manier van vastleggen (geschrift en visualisatie) mag je creatief te werk gaan;
  • Richt je ons proces in op een manier zodat we, wanneer noodzakelijk, ook buiten kantooruren klantvragen in behandeling nemen;
  • Overleg je met collega’s over problematiek die je signaleert en bewaak je processen als er voor specifieke problemen geen standaard oplossing voorhanden is.

Jij...

  • Bent georganiseerd en voelt je verantwoordelijk om ieder contact met een klant naar volle tevredenheid te laten verlopen;
  • Gat met alle plezier het gesprek aan met klanten, partners en prospects;
  • Hebt ervaring in een klantsupport omgeving;
  • Toont belangstelling in kennisproducten en bent nieuwsgierig naar wat ValueBlue ontwikkelt en aanbiedt;
  • Kunt goed omgaan met een drukke, veranderlijke en snelgroeiende organisatie;
  • Switcht zonder aarzelen over naar de Engelse taal;
  • Wilt een dynamische baan bij een professionele organisatie;

De naam van je studie is voor ons minder belangrijk dan je karakter, klantgerichtheid en ondernemerschap. Het belangrijkste is dat je jezelf herkent in deze vacature en enthousiast wordt.

Wij...

  • Geven je veel verantwoordelijkheid;
  • Bieden een goed salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Houden van presteren en groeien daardoor heel snel;
  • Vinden daarom dat ook jij moet kunnen doorgroeien in je functie en binnen ValueBlue;
  • Begeleiden iedere collega met duidelijke en eerlijke feedback;
  • Uitstekend werkvoorzieningen zoals laptop en smartphone
  • Hebben een inspirerend business-to-business netwerk. Daar kun je gebruik van maken;
  • Zijn een hecht team van collega’s. We maken met regelmaat tijd voor een borrel, het theater of een weekendje weg.

Geïnteresseerd in de vacature? Stuur dan een e-mail naar jordy.dekker@valueblue.nl met je motiviatiebrief en cv of vul onderstaand contactformulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Contact