Meet Nadia Antheunis

Live life to the fullest

Mijn naam is Nadia Antheunis, geboren en getogen in Zeeuws Vlaanderen, maar woon inmiddels al weer jaren met veel plezier in Soest. Samen met Sicco heb ik drie dochters: Caro (18), Romee (16) en Jackie (11). Een levendig gezin, never a dull moment. Ik ben enorm trots op hen. Ze zijn alle drie compleet verschillend, maar hebben allemaal al hun eigen drive en proberen de dingen te doen die ze leuk en belangrijk vinden.

Lekker eten, gezellig kokkerellen en fijn tafelen, daar houd ik van. Ik lust eigenlijk alles, maar als ik moet kiezen dan eet ik het liefste Italiaans. Ik houd van Italië, het is een prachtig land. Ik houd van de mensen, de prachtige taal en de passie die overal in doorklinkt. Italiaans eten is puur, eenvoudig en vers, heerlijk. Stiekem ben ik ook wel jaloers op het levensmotto van de Italianen: Il Dolce far Niente – het zalige niets doen.

Ik zit prima op mijn plek

Sinds ruim een jaar ben ik Marketing Event Manager bij ValueBlue en heb het hier enorm naar mijn zin! Na de Hoge Hotelschool in Leeuwarden heb ik eerst een paar jaar in de hotellerie gewerkt, daarna diverse Marketing & Communicatie rollen vervuld in verschillende branches en uiteindelijk 8,5 jaar als Senior Project Manager bij DDG Smart Marketing (een Europees full-service marketing communicatie bureau) gewerkt. In al die jaren heb ik heel wat mooie en bijzondere events georganiseerd voor grote internationale IT-organisaties als IBM, Informatica en Oracle. In april 2019 ben ik gestart bij ValueBlue als verantwoordelijke voor het organiseren van events. Ik zit prima op mijn plek binnen het (voornamelijk mannelijke) Sales & Marketing Team.

ValueBlue vind ik een hele prettige organisatie. Leuke collega’s, stuk voor stuk gedreven om ValueBlue te laten groeien. Een platte organisatie met een no-nonsens cultuur waar resultaten belangrijk zijn en waar ook oprechte aandacht voor de ander is. Er wordt hier veel gelachen: samen aan de lunchtafel, tijdens het werk en op momenten dat we elkaar buiten het werk zien zoals bijvoorbeeld tijdens een etentje, een boottochtje of een kartavond.

Een fantastisch team en een geweldig product

Ik ben van mening dat BlueDolphin als samenwerkingsplatform waar processen, data en applicaties samenkomen heel krachtig is, omdat het niet alleen visualiseert en inzicht geeft maar organisaties met name helpt in het maken van de juiste beslissingen om de gestelde doelen te behalen. Dan draag je als product echt bij vind ik!

Over 5 jaar verwacht ik dat we marktleider zijn. We hebben immers een fantastisch team en een geweldig product. Onze focus zal tegen die tijd nog veel internationaler zijn en onze events zullen dan ook op meerdere continenten plaatsvinden die ik (met mijn team) natuurlijk met alle liefde organiseer.